Telefonisch Klantcontact

Informatie examens Telefonisch klantcontact | Examenbureau LSSO
 
  • Opleidingsniveau:
    vergelijkbaar met MBO 4+
  • Aantal certificaten: 5

DE FUNCTIE

De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Veelal is dit een belangrijk visitekaartje. Jij hebt geleerd hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je klanten. Je brengt structuur en duidelijkheid aan in je telefoongesprek. Je kunt effectief omgaan met klachten en lastige klanten.

Het diploma Telefonisch klantcontact is het bewijs dat je telefoongesprekken professioneel en klantgericht kunt afhandelen en klanttevredenheid naar een hoger niveau weet te brengen.

Doelgroep

De diploma is zinvol voor iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten.

DE EXAMENS

Klik op hier voor informatie over de onderdelen waarvoor je examen moet doen om dit diploma te behalen.

Print pagina